0

Help! Mijn kortingscode werkt niet, wat zijn de voorwaarde?
De meeste kortingscodes zijn geldig vanaf een bestelwaarde van € 50,-. Verder zijn kortingscodes niet met elkaar te combineren. Daarnaast zijn kortingscodes niet te verzilveren op geneesmiddelen. U dient de kortingscode zelf te verzilveren als u van de betreffende kortingscode gebruik wilt maken. Als een kortingscode niet werkt verschijnt bovenaan het bestelscherm een melding met een uitleg en of reden.

Waar moet ik mijn kortingscode invullen?
U kunt de kortingscode verzilveren in het winkelmandje tijdens het afrekenen. Aan de linker kant van het scherm vindt u een veldje voor de kortingscode. Verzilver de kortingscode doorop de knop "verzilveren" te klikken/ tikken!

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
Heeft u al een track en trace code van ons ontvangen? Check dan eerst de status van uw bestelling bij PostNL. Staat u bestelling daar op "geleverd", maar heeft u het niet ontvangen, dan adviseren wij u rond te vragen bij de buren. PostNL laat namelijk geen briefjes meer achter in uw brievenbus als ze een pakket bij de buren bezorgen. Daarnaast kunt  u de bezorging-app van PostNL downloaden om meer inzicht over bezorgingen krijgen. Is uw bestelling nog zoek? Neem contact op met onze klantenservice: info@adviesdrogisterij.nl

Wat zijn de levertijden?
Afhankelijk van de voorraad worden de meeste bestellingen binnen 1 of 2 werkdagen geleverd binnen Nederland door PostNL. Voor de overige bestemmingen klik of tik hier.

Mijn bestelling had ik eerder verwacht, waarom duurt het zo lang?
Bij drukte kunnen de leveringstijden van PostNL langer zijn. Bestellingen die op zaterdagmiddag en zondag geplaats zijn, worden over het algemeen op maandag verwerkt en verzonden.

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangen!
Als u uw email adres juist heeft ingevoerd, controleer dan uw spam/ongewenste mailbox. Vindt u daar de code niet, neem dan contact op met onze klantenservice: info@adviesdrogisterij.nl

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief maar ik heb geen € 5,- korting op mijn bestelling gekregen!
Als u tijdens het bestellen heeft gekozen om onze nieuwsbrief te ontvangen dan krijgt u via de mail een kortingscode toegestuurd. Deze kortingscode is geldig is op uw volgende bestelling. Het bedrag wordt niet automatisch van uw huidige bestelling afgeschreven.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die op werkdagen voor 16 uur betaald zijn, worden naar verwachting de volgende dag (binnen Nederland) geleverd, mits alle producten op voorraad zijn.

Waarom is mijn bestelling nog niet verzonden?
Als u geen bericht heeft ontvangen dat uw bestelling is verzonden, is u bestelling nog niet compleet of zij er producten niet op voorraad. Producten die niet voorradig zijn, zijn over het algemeen de volgende werkdag wel weer op voorraad. Zodra wij uw bestelling compleet hebben wordt de bestelling verwerkt en verzonden. Check de status van uw bestelling met behulp van de link in de bestelbevestiging.

Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Wij kunnen u bestelling aanpassen tot op het moment dat uw bestelling verzonden is. Is uw bestelling al verzonden, dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer aanpassen.

Ik heb een bestelling gedaan maar ik wil iets toevoegen, hoe zit het met betaling?
Als u iets extra wilt bestellen en uw bestelling is nog niet verstuurd dan kunnen wij uw bestelling nog aanpassen. Wij mailen u een betaallink waarmee u de toegevoegde product kunt betalen.

Ik heb hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling.
Als u hulp nodig heeft bij het plaatsen van een bestelling, kunt u uw bestelling mailen naar onze klantenservice: info@adviesdrogisterij.nl. Vergeet niet u naam en adres erbij te melden. Wij zullen dan de bestelling voor u plaatsen, en u vervolgens een betaallink mailen waarmee u uw bestelling kunt betalen.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Als u geen bevestiging heeft ontvangen van uw bestelling is het mogelijk dat de bevestiging in uw spam/ongewenste mailbox terecht is gekomen. Controleer uw emailadres goed bij het plaatsen van een bestelling, zo kunt u ook voorkomen dat uw geen bevestiging krijgt. Als u ons emailadres toevoegt in uw email programma als veilig ontvanger, worden berichten van ons niet meer in de ongewenste mailbox gezet. Als u verder nog vragen heeft, mail dan met onze klantenservice: info@adviesdrogisterij.nl. Wij helpen u graag verder.

Ik wil iets retourneren, hoe moet ik dat doen?
U mag binnen 14 dagen (een deel) van de bestelling retourneren. Voor meer informatie klik/tik hier.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?
Bij ons hoeft u geen account aan te maken of in te loggen om te bestellen. Als u niet kunt inloggen, kan het zijn dat u geen account heeft, ook al heeft u eerder bij ons besteld. Neem contact op met onze klantenservice, zij kunnen u daarmee verder helpen. Als u nog geen account heeft, kunt u er één aanmaken, klik of tik hier.

Wat zijn bij jullie de verzendmogelijkheden?
De verzend opties verschijnen in het winkelmandje bij het afrekenen. Hier kunt u het land van bestemming kiezen of ook de mogelijkheden kiezen zoals om uw bestelling af te halen bij een PostNL punt. U kunt hier ook kiezen voor een opties om uw bestelling niet bij de buren te leveren of voor een avond bezorging.  Ziet u bij de bezorgopties uw landbestemming er niet tussen staan? Neem contact op met onze klantenservice, info@adviesdrogisterij.nl. Zij kunnen u helpen om dit passend te maken.

Inschrijven nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang meteen €5,- shoptegoed i

*gratis verzending of *2 stuks gratis verzending is van toepassing op zendingen in Nederland en België.

Uw winkelmand is bijgewerkt.
direct afrekenen
Inschrijven nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang meteen €5,- shoptegoed i
inschrijven
Kies het land van verzending.
Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Luxemburg
Spanje