Bestelling was zeer goed verpakt,precies opmaat geen te groote doos met plastik luchtkussen of overig matriaal,er word bij Adviesdrogisterij ook aan het millieu gedacht geen groote berg afval , klasse !
Voncken | 2 Juni 2026 | Score: 10
prijsstelling
afhandeling
verzending
service
Rubrech | 1 Juni 2026 | Score: 10
prijsstelling
afhandeling
verzending
service
Opmerking
Niks is uitmuntend, ik heb de producten nog niet binnen.
Dus nee, geen goede service of afhandeling.